Julgus olla nähtav: kuidas visuaalne identiteet ja stiil loovad persoonibrändist loo, mis kõnetab?

Lõbus pilt Evelin Orust, kus mõlemas käes on tennise jalats. Üks on hall ja tavaline, teine värviline ja kirev, kirjas Your Brand Up Studio.

Persoonibränd on teiste poolt tajutav kuvand kogu sinu olemusest – sealhulgas ka sinu stiilist. Riietusel ja teistel imagoloogilistel teguritel on brändingus väga suur roll. Need aitavad sul lihtsate vahenditega teiste hulgast silma paista ja eristuda. Sinu persoonibränd kujuneb suures osas esmamulje põhjal. Sellel, kuidas sa välja näed, on väga otsene mõju. Lohakas, räpane või suvaline […]

Julgus olla nähtav: kuidas visuaalne identiteet ja stiil loovad persoonibrändist loo, mis kõnetab? Read More »

Karjäärimuutus ja persoonibränd – kuidas leida uus suund ja eristuda?

Karjäärimuutus ja persoonibränd – kuidas leida uus suund ja eristuda? Elus tuleb ette hetki, mil tunnete, et praegune karjäär ei paku enam seda energiat ja rahulolu, mida sooviksite. Kuidas aga teha julge otsus ja astuda täiesti uude valdkonda? Kas uus algus tähendab alati nullist alustamist või saab varasemaid kogemusi kasutada uuel moel? Kinnisvaramaakler Lii Salusaar

Karjäärimuutus ja persoonibränd – kuidas leida uus suund ja eristuda? Read More »

Julgus olla ehe on võti tugeva persoonibrändi kujundamiseks

Julgus olla ehe on võti tugeva persoonibrändi kujundamiseks  Oma persoonibrändi kujundamisel mängivad olulist  rolli nii erinevad avalikud esinemised kui ka artiklite ja sotsiaalmeedia postituste kirjutamised. Me kõik esineme pidevalt ja kõik, mida me ütleme, lisab tooni meie persoonibrändile ja igal sõnavõtul on väga suur mõju brändi mainele. See võib ehk olla sulle suureks eneseületuseks, ent

Julgus olla ehe on võti tugeva persoonibrändi kujundamiseks Read More »

Uuel aastal on kasulikum keskenduda oma tugevustele, mitte lõputule nõrkuste lihvimisele

Eduelamust kogevad nii persoonibrändingus aga ka laiemalt kõige suurema tõenäosusega inimesed, kes oskavad oma tugevusi ja oskusi maksimaalselt kasutada. Tihti oleme aga iseenda suurimad kriitikud – mõtleme üle, ei andesta endale, oleme umbusklikud, kui keegi meid kiidab. Materdame end asjatult, kuig peaksime õppima hoopis nii enda kui ka teiste vigu analüüsima, endale andeks andma ja edasi minema. Ning keskendume tihti

Uuel aastal on kasulikum keskenduda oma tugevustele, mitte lõputule nõrkuste lihvimisele Read More »

Teadlikult kujundatud ja tugeva tööandja brändi eelised

Laual on äsja ilmunud Eesti esimene tööandja brändingu raamat: "360 kraadi mudel tööandja brändingus"

Ettevõtete ja organisatsioonide tegelik väärtus ei peitu varades, oskusteabes ja kogemustes, vaid inimestes. Äri tehakse inimeste, mitte brändide vahel ning see on kandunud üle ka värbamisprotsessi. Korporatiivbrändide asemel soovitakse siingi tänapäeval näha päris inimesi, kes jagavad oma autentseid kogemusi ja soovitusi, enne kui töölepingule alla kirjutatakse. Inimesi kõnetavad lood ja väärtused on ülioluliseks osaks ka

Teadlikult kujundatud ja tugeva tööandja brändi eelised Read More »

Tööandja bränding aitab leida tipptalente ja kliente ükskõik millises valdkonnas

Evelin Org rääkimas teadlikust tööandjabrändist.

Tööandja bränding on muutumas järjest olulisemaks osaks nüüdisaegsete ettevõtete strateegiast. Tugev tööandja bränd aitab silma jääda nii potentsiaalsetele töötajatele kui ka eristuda ja leida kliente ükskõik millises valdkonnas. See on nii trump kui konku- rentsieelis, aidates hoida olemasolevat tiimi ning ligi meelitada valdkonna tipptalente. Eelöeldust lähtuvalt soovisime kokku panna praktilise käsiraamatu, millest oleks abi nii

Tööandja bränding aitab leida tipptalente ja kliente ükskõik millises valdkonnas Read More »

Digikanalite mõju persoonibrändile

Persoonibrändingu eestkõneleja Evelin Org.

Persoonibränding on väga efektiivne tööriist, kuid see ei ole kiirtee, mis viib üleöö eduni. Edu saavutamiseks tuleb sinna investeerima aega. Nii nagu iga uue asja puhul, võib ka see sulle tunduda esmapilgul keeruline ja aeganõudev ja lihtsam oleks jätkata vanaviisi. Lihtsam ongi vanal viisil jätkata! Aga põhjus, miks inimesed ja ettevõtted persoonibrändinguga järjest rohkem tegelevad,

Digikanalite mõju persoonibrändile Read More »

Persoonibrändi teadlik kujundamine

Evelin Org istumas arvuti käes mõnusas akvamariinvärvi tugitoolis.

Persoonibrändi identiteedi arendamisega tuleb tegeleda süstemaatiliselt. Enne alustamist on aga oluline mõista, mida su persoonibränd endast kujutama peaks ja mida mitte. Nii ettevõtte kui sinu enda bränd peab sisaldama endas oluliselt enamat kui vaid visuaalset poolt ja läbimõeldud turundustegevusi. Kõige olulisem on sisu, seega peab see hõlmama eelkõige sinu väärtusi, hoiakuid, tõekspidamisi, kompetentse, karismat, selget

Persoonibrändi teadlik kujundamine Read More »

Võidavad need, kelle persoonibränd on selgem, meeldejäävam, eristuvam ja tugevam

Evelin Org kohvi ühes käes ja raamat teises istumas mõnusal diivanil.

Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muutub ka persoonibränding. Tänases digiühiskonnas ei ole sellest võimalik enam mööda vaadata ja ennast tuleb turundada sarnaselt toodete ja teenustega.  Võidavad need, kelle bränd on selgem, meeldejäävam, eristuvam ja tugevam. Küsimus ei ole enam kas, vaid millal see muutub hädavajalikuks ka sinu ettevõtte jaoks. Kindlasti on suuremad

Võidavad need, kelle persoonibränd on selgem, meeldejäävam, eristuvam ja tugevam Read More »

Korporatiivbrändi tugevdamine persoonibrändingu abil

Tööandjate brändingu kõneleja Evelin Org rääkimas töötajate persoonibrändingust.

Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaardiks ja absoluutselt kõik ettevõttes töötavad inimesed mängivad väga olulist rolli ettevõtte brändi kujundamisel. Tihti ei mõtle me sellele, et esindame oma ettevõtet või tööandjat ka töövälisel ajal ja oleme seetõttu justkui brändisaadikud. Tegelikkuses kujundame aga 24/7 oma tegude ja sõnadega oma firma kuvandit. Sellel, kuidas me vabal ajal teistele

Korporatiivbrändi tugevdamine persoonibrändingu abil Read More »