Persoonibränding on väga efektiivne tööriist, kuid see ei ole kiirtee, mis viib üleöö eduni. Edu saavutamiseks tuleb sinna investeerima aega. Nii nagu iga uue asja puhul, võib ka see sulle tunduda esmapilgul keeruline ja aeganõudev ja lihtsam oleks jätkata vanaviisi. Lihtsam ongi vanal viisil jätkata! Aga põhjus, miks inimesed ja ettevõtted persoonibrändinguga järjest rohkem tegelevad, seisneb just selles, et enam ei saavutata traditsiooniliste müügi- ja turundustegevustega soovitud tulemusi.
Võimatu on ignoreerida sotsiaalmeediat ja selle mõju ettevõtetele. Sama käib persoonibrändide kohta. Sotsiaalmeedia on tänapäeval nii iga ettevõtte kui ka persooni visiitkaardiks ja loob uskumatuid võimalusi. See annab ettekujutuse ja kujundab ettevõttest või persoonist pildi. Nii nagu teised kanalid, peab ka see olema sinu või su ettevõtte nägu ja vastama sinu väärtustele ja soovitud kuvandile. Inimesed otsivad infot sinu kohta Google’ist ja sotsiaalmeediast ning kujundavad leitud info põhjal alateadlikult oma arvamuse sinu kohta.
Persoonibränding ei seisne ju lihtsalt uute kontaktide saamises. See seisneb suhete ja väärtuse loomises, oskuses strateegiliselt kuulata ning liituda vestlusega õigel hetkel, pakkudes lahendust olemasolevale probleemile.
Kui sa tahad tulemusi saavutada, pead astuma oma mugavustsoonist välja. Sotsiaalmeedia on andnud praktiliselt igaühele kohese juurdepääsu. On vaja vaid paari klikki ja sa saad saata kutse LinkedInis. Sotsiaalmeedia paradoks seisneb aga selles, et me kõik oleme nii nähtavad, et see tekitab eksitava kättesaadavuse mulje. Persoonibränding ei seisne ju lihtsalt uute kontaktide saamises. See seisneb suhete ja väärtuse loomises, oskuses strateegiliselt kuulata ning liituda vestlusega õigel hetkel, pakkudes lahendust olemasolevale probleemile.