Võidavad need, kelle persoonibränd on selgem, meeldejäävam, eristuvam ja tugevam

Evelin Org kohvi ühes käes ja raamat teises istumas mõnusal diivanil.

Mida edukamaks oma ettevõtet soovid muuta, seda olulisemaks muutub ka persoonibränding. Tänases digiühiskonnas ei ole sellest võimalik enam mööda vaadata ja ennast tuleb turundada sarnaselt toodete ja teenustega.  Võidavad need, kelle bränd on selgem, meeldejäävam, eristuvam ja tugevam. Küsimus ei ole enam kas, vaid millal see muutub hädavajalikuks ka sinu ettevõtte jaoks. Kindlasti on suuremad eeliseid neil, kes hüppavad rongi peale praegu ega oota, millal see rong neist mööda kihutab. Vastasel juhul saad vaid valida, kas sabas sörkida või siis sootuks maha jääda.

Maailm on muutumas. Sotsiaalmeedia annab igale tegevjuhile unikaalse võimaluse rääkida oma ettevõtte lugu ning toetada ja võimendada ettevõtte brändi. Sotsiaalmeedia annab sõltumatuse traditsioonilistest meediakanalitest ning tegevjuhid saavad nüüd oma sõnumi viia otse oma klientideni meediaga läbirääkimisi pidamata. Sisuturundus ja sotsiaalmeedia annavad piiramatu võimaluse olla pidevalt pildil.

Mõelge sellistele ettevõtetele nagu Tesla, Virgin või Amazon. Või siis UPS ja Lukoil. Brändid, mida toetavad nende omanike või tegevjuhtide tugevad ja eristuvad persoonibrändid, tekitavad koheselt tugeva emotsionaalse sideme. Mida siis näiteks Tesla, Virgin või Amazon on sellega saavutanud? Nad on saanud väga palju tasuta nähtavust ja reklaami nii traditsioonilises kui ka sotsiaalmeedias. Sellise nähtavuse eest peavad näiteks UPS, Lukoil ja teised suuremad ja väiksemad ettevõtted väga palju maksma.

Inimesed tahavad näha ettevõtete eesotsas reaalseid inimesi, samastada end nende väärtustega ja olla kursis nende seisukohtadega.

Kindlasti ei pea igast tegevjuhist ja omanikust saama “staar-tegevjuht”, kellel on sotsiaalmeedias miljoneid jälgijaid. Oluline on nähtavus ja relevantsus oma klientide, koostööpartnerite, investorite ja töötajate jaoks ning selge positsioneering, mis toetab ettevõtte brändi. Siiski on ka neid, kes on aru saanud põletavast vajadusest muutuste järele.Inimesed tahavad näha ettevõtete eesotsas reaalseid inimesi, samastada end nende väärtustega ja olla kursis nende seisukohtadega. Rahvusvaheliselt edukate ettevõtete eesotsas on aina enam ja enam tugeva persoonibrändiga inimesed.