Teadlik persoonibrändi strateegia aitab lihtsate vahenditega nähtavaks saada

Pildil on Evelin Org ja Olesija Saue raamat "Bränd nimega Sina", mille sisuks on persoonibränd ja selle strateegiline loomine.

Tänapäeval öeldakse, et bränd on kliendi peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, tootest või teenusest, väärtustest, ootustest ja kogemustest. Nii nagu iga eduka brändi ehitamine on pikaajaline tegevus, on seda ka persoonibrändingu loomine. Persoonibrändingul on ettevõtluses ja ärimaailmas oluline roll, sest tugevad persoonibrändid on ettevõtte või organisatsiooni oluliseks turundus- või müügikanaliks, aga ka tööandja kuvandi toetajaks. […]

Teadlik persoonibrändi strateegia aitab lihtsate vahenditega nähtavaks saada Read More »

Edukad brändid võimendavad oma ettevõtte brändi läbi oma inimeste

Evelin Org esinemas, mikrofon käes ja raamat teises käes.

Edukad brändid tugevdavad oma ettevõtte brändi läbi üksikisiku. Töömaailm on muutumas – peab kohanema või jäädakse ajast maha. Tänapäeval ei vaadata organisatsioone kui emotsioonituid äriüksusi. Pigem omab iga organisatsioon isiksust ja mainet. Edukad brändid algavad seestpoolt, tugevdades kollektiivi läbi iga üksiku liikme.   Aga miks? Tugeval tööandja brändil on mitmeid positiivseid tulemusi. See vähendab värbamiskulusid

Edukad brändid võimendavad oma ettevõtte brändi läbi oma inimeste Read More »

Ühtse brändingu abil saate suurendada oma ettevõtte väärtust umbes 75%​

Evelin Org, mõlemas käes tennise jalats, üks on hall ja tavaline, teinse värviline ja kirev.

Ettevõtte ja persoonibränding on iga ettevõtte jaoks kriitilise tähtsusega, et tõeliselt kasvatada müüki ja tulu. Näiteks usub 82% investoritest, et brändi tugevus on nende investeerimisotsustes üks olulisemaid suunajaid. Oluline on mõista, et bränding on palju enamat kui lihtsalt ilusad fondid, värvid ja uhke logo. See puudutab väärtusi, identiteeti ja lubadusi, mida te kogu oma meeskonnaga

Ühtse brändingu abil saate suurendada oma ettevõtte väärtust umbes 75%​ Read More »

Miljoni dollari küsimus – Mis on brändingu investeeringu tasuvus (ROI) ja kuidas seda täpselt mõõta?

Lõbus pilt Evelin Orust, kus mõlemas käes on tennise jalats. Üks on hall ja tavaline, teine värviline ja kirev, kirjas Your Brand Up Studio.

Enamik teist nõustub, et tugev bränd on ettevõtte edu saavutamiseks oluline. See suurendab müüki, vähendab turunduskulusid, meelitab ligi talente ja annab tasuta reklaami. Steve Forbes on isegi öelnud, et “Teie bränd on kõige olulisem investeering, mida oma ärisse teha saate.” Inimeste arvamus ja seosed teie brändiga võivad ettevõtte kasvu ja tulemuslikkust kas kiirendada või takistada.

Miljoni dollari küsimus – Mis on brändingu investeeringu tasuvus (ROI) ja kuidas seda täpselt mõõta? Read More »

Võid kaotada palju raha, kui sinu müügi- ja turundusosakonnad ei tee omavahel koostööd.

Evelin Org kohvi ühes käes ja raamat teises istumas mõnusal diivanil.

Tarbijate ostukäitumise muutused, eelkõige tänu internetile, on põhjustanud vajaduse muuta müügi- ja turundusosakonnad kliendikesksemaks ja tagada nende sujuv koostöö.   Faktid Aberdeen Groupi andmetel kasvatavad ettevõtted, mis optimeerivad müügi ja turunduse koostööd, oma tulu 32% kiiremini. Lisaks saavad ettevõtted, kus müügi- ja turundusmeeskonnad töötavad ühtselt, 38% kõrgemad müügivõidumäärad, 36% kõrgema kliendi säilitamise määra ja 208%

Võid kaotada palju raha, kui sinu müügi- ja turundusosakonnad ei tee omavahel koostööd. Read More »

Alusta küsimusega “Miks”

Evelin Org koos sülearvutiga istumas mugavalt diivanil.

Üks väheseid raamatuid, mis on mind viimasel ajal väga inspireerinud, on Simon Sineki raamat “Start with WHY”. See raamat on tänapäeval erakordselt oluline, kuna see selgitab väga selgelt, miks mõned ettevõtted suudavad hoida klientide lojaalsust ja toetust isegi rasketel aegadel nagu praegu, samas kui teised seda ei suuda.   Kuidas mõjutada inimkäitumist? Simon Sineki sõnul

Alusta küsimusega “Miks” Read More »