Miljoni dollari küsimus – Mis on brändingu investeeringu tasuvus (ROI) ja kuidas seda täpselt mõõta?

Lõbus pilt Evelin Orust, kus mõlemas käes on tennise jalats. Üks on hall ja tavaline, teine värviline ja kirev, kirjas Your Brand Up Studio.

Enamik teist nõustub, et tugev bränd on ettevõtte edu saavutamiseks oluline. See suurendab müüki, vähendab turunduskulusid, meelitab ligi talente ja annab tasuta reklaami. Steve Forbes on isegi öelnud, et “Teie bränd on kõige olulisem investeering, mida oma ärisse teha saate.” Inimeste arvamus ja seosed teie brändiga võivad ettevõtte kasvu ja tulemuslikkust kas kiirendada või takistada. […]

Miljoni dollari küsimus – Mis on brändingu investeeringu tasuvus (ROI) ja kuidas seda täpselt mõõta? Read More »

Võid kaotada palju raha, kui sinu müügi- ja turundusosakonnad ei tee omavahel koostööd.

Evelin Org kohvi ühes käes ja raamat teises istumas mõnusal diivanil.

Tarbijate ostukäitumise muutused, eelkõige tänu internetile, on põhjustanud vajaduse muuta müügi- ja turundusosakonnad kliendikesksemaks ja tagada nende sujuv koostöö.   Faktid Aberdeen Groupi andmetel kasvatavad ettevõtted, mis optimeerivad müügi ja turunduse koostööd, oma tulu 32% kiiremini. Lisaks saavad ettevõtted, kus müügi- ja turundusmeeskonnad töötavad ühtselt, 38% kõrgemad müügivõidumäärad, 36% kõrgema kliendi säilitamise määra ja 208%

Võid kaotada palju raha, kui sinu müügi- ja turundusosakonnad ei tee omavahel koostööd. Read More »

Alusta küsimusega “Miks”

Evelin Org koos sülearvutiga istumas mugavalt diivanil.

Üks väheseid raamatuid, mis on mind viimasel ajal väga inspireerinud, on Simon Sineki raamat “Start with WHY”. See raamat on tänapäeval erakordselt oluline, kuna see selgitab väga selgelt, miks mõned ettevõtted suudavad hoida klientide lojaalsust ja toetust isegi rasketel aegadel nagu praegu, samas kui teised seda ei suuda.   Kuidas mõjutada inimkäitumist? Simon Sineki sõnul

Alusta küsimusega “Miks” Read More »