MEEDIA
Artiklid
Mis värk selle persoonibrändinguga ikkagi on? Olesija Saue ja Evelin Org: „Sina oledki bränd“
9. detsembril toimus Vanalinna Rahva Raamatus kahe inspireeriva persoonibrändingule ja tööandjabrändingule keskenduva teose „Bränd nimega sina“ ning „360° mudel tööandja brändingus“ esitlus.
Loo, analüüsi, puhka – ekspertide nõuanded persoonibrändi arendamiseks
Persoonibränding ja selle strateegiline arendamine on teema, mis puudutab meid kõiki – olgu eesmärgiks karjääri edendamine, personaalne areng või lihtsalt tulevikuks eesmärkide seadmine. 19. detsembril toimunud raamatuesitlusel said kokku kolm oma ala eksperti – raamatute “360 kraadi mudel tööandja brändingus” ja “Bränd nimega sina”…
Persoonibrändingu ekspert Evelin Org: oma brändi kujundamist võib alustada ka väikeste sammudega
Evelin Orgi ja Olesija Saue raamat “Bränd nimega sina” on värskelt saanud kordustrüki, mis näitab, et persoonibrändingu teadlik kujundamine on muutumas üha populaarsemaks, ent sealjuures ka olulisemaks. Raamat on lugejatele teejuhiks strateegilise persoonibrändi kujundamise protsessis.
Kuidas luua järjepidev ja autentne tööandja bränd? Olesija Saue ja Evelin Org annavad nõu
Tööandja bränding on ettevõtete jaoks muutunud üha olulisemaks strateegiliseks vahendiks, mis aitab meelitada ligi tipptalente, hoida olemasolevaid töötajaid ja eristuda konkurentidest.
Esitlusele tuleb kaks raamatut brändingust
19. detsembril toimub Vanalinna Rahva Raamatus kahe inspireeriva persoonibrändingule ja tööandjabrändingule keskenduva teose «Bränd nimega sina» ning «360° mudel tööandja brändingus» esitlus. Persoonibrändingu ekspertide Evelin Orgi ja Olesija Saue raamatute esitlusõhtut juhib inspiratsioonikõneleja Anu Tähemaa.
Tulevikutrendid tööandja brändingus
Rahvusvahelised trendid näitavad selgelt, et järjest enam ettevõtteid investeerib tööandjabrändingusse ja brändisaadikute programmidesse ning ka avalik sektor tegeleb teemaga aktiivselt. Ettevõtted üle maailma otsivad viise, kuidas eristuda konkurentidest, meelitada ligi parimaid talente ning hoida oma töötajad pühendunud ja rahulolevad.
Ekspertide kolm tähelepanekut, kuidas luua väärtuslikku ja meeldejäävat sisu
Igaühel, kes soovib arendada oma persoonibrändi, seisab ees oluline küsimus: kuidas olla nähtav, meeldejääv ja samas ka sisukas? Olesija Saue ja Evelin Org rõhutavad oma värskelt kordustrüki saanud raamatus «Bränd nimega sina», et edukas persoonibränd on palju enamat kui lihtsalt ilus pakend.
Ilmus Eesti esimene tööandja brändingu käsiraamat
Ilmunud on raamat „360 kraadi mudel tööandja brändingust“, mis annab praktilisi nippe ja tööriistu tööandja brändi võimendamiseks, brändisaadikute programmide käivitamiseks ning saadikute värbamiseks, kaasamiseks ja inspireerimiseks.
Tööandja bränding: inimkesksus on vaieldamatu võitja
Edukad ettevõtted hoiavad järjest rohkem fookuses oma inimesi ning brändisaadikud esindavad brändi isiklike lugude, kogemuste ja emotsioonide kaudu, kirjutavad Evelin Org ja Olesija Saue.
Persoonibränding. Miks see tippjuhtidele vajalik on?
Bränd ei ole kliendi peas olev ettekujutus ainuüksi teie ettevõttest, tootest või teenusest, vaid ka väärtustest, tema ootustest ja kogemustest. Lisaks sellele, mida teie ise ametlikes kanalites ütlete, kujuneb see pilt välja ka selle põhjal, mida ütlevad teie brändi…
10 soovitust, kuidas kasvatada oma organisatsiooni ja tiimi netoväärtust.
Miks keegi peaks tahtma teie juurde tööle tulla ja seal töötada? Tööandja brändingust kirjutavad koolitajad Evelin Org ja Olesija Saue.
Töötajate persoonibränding
Iga töötaja on oma ettevõtte visiitkaart ja mängib väga olulist rolli selle maine kujundamisel. Brändide taga tahetakse näha reaalseid inimesi, samastada end nende väärtustega ja olla kursis nende…
Persoonibränd - miks see on oluline mikroettevõtjatele?
Tänapäeval öeldakse, et bränd on kliendi peas olev ettekujutus sinu ettevõttest, tootest või teenusest, väärtustest, ootustest ja kogemustest.
Miks on 20 brändisaadikut väärtuslikumad kui 20 000 jälgijat sotsiaalmeedias?
Eelmise aasta Statistikaameti andmetel kasutavad pea pooled Eesti ettevõtetest aktiivselt erinevaid sotsiaalmeediakeskkondi…
Kümme persoonibrändingu nippi alustavale ettevõtjale
Need, kes enda persoonibrändiga teadlikult tegelevad, on teistest edukamad, ning Olesija Saue ja Evelin Org jagavadki kümmet nippi, millest persoonibrändingus alustada võiks.
Kuidas oma persoonist bränd kujundada?
Raadiosaates “Eetris on turundusuudised” räägiti jaanuaris sellest, mis on persoonibränd ja miks peaks ettevõtja või juht selle kujundamisega tegelema.
Podcastid
Hommikukohv #78 külas on Evelin Org
Krisi Inspi-jutud. Külalisteks brändieksperdid Evelin Org ja Olesija Saue.
Mis on persoonibränd? Mis on persoonibrändiaudit? Kellele seda vaja on? Millest räägib raamat “Bränd nimega sina”? Mis neid imelisi naisi – raamatu autoreid Evelini ja Olesijat – inspireerib? Vastused leiad podcastist!
Videopodcast Juuksurite konverentsi esinejaga. Stuudios on Evelin Org!
Juuksurite Podcastis on seekord külaline Evelin Org, kes räägib persoonibrändingu võimalustest. Arutasime, kuidas sotsiaalmeedia annab ainulaadse võimaluse oma lugu otse kliendile rääkida ning kuidas see kujundab meie persoonibrändi.
Zone veebiakadeemia: Millist kasu toob bränd sinu ettevõttele?
Eetris on imeline brändinguguru Evelin Org! Räägime brändingu olulisusest ning potentsiaalist ettevõttes ning puudutame ka teemat, kuidas persoonibränding ettevõtte brändingus kaasa saab aidata.
Olesija Saue ja Evelin Org: juht, mida räägivad inimesed sinust siis, kui oled ruumist lahkunud?
Vestluse käigus püüame lahti mõtestada persoonibrändi kontseptsiooni, arutame isikubrändi vajalikkuse üle ning anname esmased soovitused oma persoonibrändi teadlikumaks kujundamiseks.
Chris Kala Podcast #195 üliedukad rahvusvahelised tegutsejad Olesija Saue ja Evelin Org
Tänases saates keskendume turundamisele, iseenda paremini mõistmisele, brändi loomisele, selle säilitamisele ja kasvatamisele ning tegelikult veel paljudele teistele teemadele, mis puudutavad isiklikku brändi.
Podcast Ausad Naised #93 Olesija Saue Ja Evelin Org-"Senikaua kui oma lugu ei räägi, ei tea kui paljusid Sa saad aidata."
Rääkisime saates, kuidas leida ikkagi see enda MIKS ja kuidas olla iseenda elu kaanestaar? Kuidas enda lugu jutustada selliselt, et see oleks kõnetav ja kaasahaarav Sinu sihtgrupile? Millised hirmud meid seoses sellega tekivad? Paljust muust põnevast kuula aga saates!
#2 Naised Luubis: Evelin Org - Ettevõtlus ja brändi loomine
“Naised Luubis” on video-podcast elust, ehedusest & elamustest. See podcast käsitleb teemasid, mis puudutavad naisi ettevõtluses, eneseturunduses, enesearengus, enesearmastuses, võimus, seiklustes, vaimsuses ja õnnes – kogu naiseks olemise võlu luubi alla! Selles osas rääkisime lähemalt ettevõtlusest, inspiratsiooni ja motivatsiooni leidmisest, julgetest ja elumuutvatest sammudest, brändingust ja paljust muust.
Tööandja brändingu vebinarid
Miks 50 brändisaadikut on väärtuslikum kui 50 000 jälgijat sotsiaalmeedias?
Mitmed uuringud näitavad, kui märkimisväärseid muutusi võib endaga kaasa tuua, kui julgustada töötajaid ettevõtte kohta käivaid postitusi jagama ka oma sotsiaalmeediakanalites.
10 kõige ägedamat rahvusvahelist brändisaadikute programmi läbi aegade
Selle “Bränd Nimega Sina” veebiseminari jooksul räägimegi kümnest edukaimast brändisaadikute programmist. Lisaks sellele jagame oma kogemusi, räägime nii õnnestumisest kui ka õppetundidest.
Juhtide kaasamine
Järjest rohkem valivad töötajaid endale töökohti väärtuste põhjal, kuid mitte ainult pole oluline see, mis on ettevõtte kodulehel väärtuste all kirjas vaid see, kuidas nad kogevad ettevõtte juhte ning juhtide olemasolu sotsiaalmeedias.
Brändisaadikute edukas värbamine ja kaasamine
Brändisaadikuteks võivad olla nii teie ettevõtte uued kirglikud fänntöötajad, juba tuntud kõneisikud või pikaaegsed rahulolevad töötajad. Kuidas neid selleks motiveerida ja vabatahtlikult tegusema panna? Vastused leiad vebinarist!
Kogu tõde edukate brändisaadikute programmide käivitamisest ja elluviimisest
Selle veebiseminari jooksul räägime sellest, kuidas brändisaadikute programmideks fookust hoida, vajalikku tööriistakasti kokku panna ja milliste nippidega kaasata ka saadikuid pikaajaliselt sellesse ettevõtmisesse.