Ettevõtte ja persoonibränding on iga ettevõtte jaoks kriitilise tähtsusega, et tõeliselt kasvatada müüki ja tulu. Näiteks usub 82% investoritest, et brändi tugevus on nende investeerimisotsustes üks olulisemaid suunajaid.
Oluline on mõista, et bränding on palju enamat kui lihtsalt ilusad fondid, värvid ja uhke logo. See puudutab väärtusi, identiteeti ja lubadusi, mida te kogu oma meeskonnaga järjepidevalt oma klientidele edastate. See hõlmab kogu klienditeekonda ja -kogemust.
Uuringud
Circle Researchi andmetel peab 77% turundusjuhtidest brändingut kasvu saavutamiseks kriitilise tähtsusega teguriks. Veelgi enam, hiljutised uuringud näitavad, et järjepideva brändingu abil on võimalik ettevõtte väärtust suurendada umbes 75%.
Lucidpressi läbi viidud uuringud näitavad, et järjepidev bränding võib tõsta üldist kasvu umbes 33%, mis omakorda pakub ettevõtetele lisatulu vajalike töötajate palkamiseks või tehnoloogia ja tarkvara soetamiseks, mida nad muidu ei pruugiks saada.
Kas teadsid seda?